Česta pitanja

Kako mogu naručiti proizvod?

Svi proizvodi koji su dostupni na webshopu www.biutino.hr možete kupiti stavljanjem u košaricu i nastavkom na blagajnu. Plaćanje je moguće izvršiti pouzećem (pri dostavi pošiljke) ili prilikom kupnje (kartično ili putem virmana).

Moram li se registrirati kako bi obavio/la kupnju?

Postoje dvije opcije za kupnju. Prva opcija je registracija, prilikom koje morate ispuniti obrazac i pritom ostvarujete 10% popusta na ukupan iznos pri prvoj kupovini i druga opcija je da kupujete kao gost. Prilikom kupnje kao gost ne trebate ispunjavati obrazac za registraciju.

Kako se registrirati?

Registraciju vršite putem ispunjavanja obrasca za registraciju nakon koje dobijete svoje korisničko ime i lozinku koje koristite za ući u svoj korisnički račun.

Na koji način mogu platiti narudžbu?

Opcije plaćanja su: kreditna ili debitna kartica, pouzećem (prilikom dostave) ili putem virmana (općom uplatnicom).

Mogu li otkazati narudžbu ili dodati artikle nakon kreiranja?

Ukoliko pošiljka nije predana kurirskoj službi, narudžbu je moguće otkazati putem e-maila. Artikle naknadno nije moguće dodati u narudžbu.

Koje kartice primate?

Plaćanje je moguće izvršiti slijedećim debitnim i kreditnim karticama: Visa, Visa Premium, Maestro, Mastercard i Diners.

Mogu li platiti karticom dostavljaču?

Plaćanje pouzećem je isključivo u gotovini.

Kako mogu iskoristiti kod za popust?

Ukoliko imate pravo na kod s popustom ili imamo aktivnu promociju s kodom, kod upisujete u košarici pod stavkom ‘Kod kupona’ i ‘Primijeni kupon’.

Odakle šaljete pošiljke?

Pošiljke šaljemo iz Zagreba.

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 50 €. Za iznose ispod 50 € dostava se naplaćuje 5 €.

Koliko traje dostava i koju dostavnu službu koristite?

Dostava je u roku od 1-3 radnih dana nakon slanja paketa osim subote, nedjelje i praznika. Otoci imaju poseban raspored po danima.

Raspored po otocima GLS: https://gls-group.com/HR/media/downloads/Raspored_dostava_na_otoke.pdf

U doba pojačanih promocijskih aktivnosti moguće je produljenje roka.

Dostavna služba je GLS.

Biutino ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile.

Prije preuzimanja pošiljke od dostavljača (kurira) molimo da se paket provjeri te da se ne preuzima ako je paket oštećen. U suprotnom reklamacije i prigovori neće biti uvaženi.

Što ako su proizvodi došli oštećeni?

Sve reklamacije možete prijaviti putem e-mail adrese info@biutino.hr, te ćemo u najkraćem mogućem roku izvršiti zamjenu naručenih proizvoda.

Dostavljate li van Hrvatske?

Putem Biutino webshopa nije moguće odabrati adrese za slanje izvan Hrvatske.

Za isporuke izvan Hrvatske kontaktirajte našu korisničku službu. 

Imate li mogućnost povrata proizvoda?

Da, u Biutinu nudimo mogućnost povrata proizvoda u skladu s našim uvjetima povrata. Molimo vas da se obratite našem timu za korisničku podršku kako biste saznali više o našim uvjetima povrata.

Kako mogu kontaktirati vašu korisničku podršku?

Naš tim za korisničku podršku dostupan je putem e-maila: info@biutino.hr

Slobodno nas kontaktirajte s bilo kakvim pitanjima ili potrebama za podrškom, odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku.

Nema proizvoda u košarici!
0